Madrid - Első nap

Kényelmes tempóban készülődtünk reggel, a vonatunk 11-kor indult az  Estación de Barcelona Sants -ról, ami hat megállóra volt a szállásunktól. A vasútállomáson biztonsági ellenőrzés, és rövid sorbanállás után eljutottunk az 1-es peronra, ahol az AVE szupervonat várt minket. A szerelvények francia-spanyol koprodukcióban készültek (CAF-Alstom), hosszuk 200 méter, és két szerelvény van összekapcsolva. Mivel csak az elsőosztályra tudtunk jegyet venni, ezért ...

Barcelona - Második nap
Gótikus negyed, Barceloneta Beach, Mountjuic, Plaza Espanya

A jól sikerült szobacsere után remekül aludtunk, kis erkélyünk a szomszédos templom (Santa Maria del Pi) oldalára és egy belső udvarra néz, csendes, nyugodt hely a tegnapi borzalom után. Azért maradt még egy kis huncutság: tegnap is, ma is tisztán hallottuk kora reggel, amint valaki feladta az egész éjszaka kitartóan vívott küzdelmét az alkohollal, és a fürdőben produkált egy rövid ideig tartó műsort. Ez kissé megzavarta az álmunkat (képzelem az övét ...

Barcelona - Első nap
La Sagrada Família, Güell Park, La Rambla, Rambla de Mar

Szuper napunk volt! Reggel ugyan még nem úgy nézett ki, hogy jó lehet, mert éjszaka a La Rambla-ra néző erkélyünk alatt folyamatosan zajongtak, olyan érzés volt, mintha a Gozsdu-udvarban, vagy a Király utcában próbáltunk volna egy nyár este nyitott ablaknál aludni. Egymást érték az őrjöngő bandák, a füldugó sem segített, szinte semmit sem aludtunk. Ezért aztán reggel másik szobát kértünk és kaptunk, a recepciós nem tűnt nagyon meglepettnek a panasz miatt.

...
Érkezés

Átlagos utazás, egy átlagos légitársasággal (igaz a járgány egy vadiúj A321neo), a végén kicsit izgalmas landolás a turbulencia miatt. Barcelona - El Prat, kettes terminál, innen pár lépés csak a buszmegálló, ahova néhány percen belül megérkezik a 46-os járat. Jegyet a sofőrtől lehet venni, csak készpénz játszik, kártyát nem fogad el. Nagyjából húsz perc kapaszkodás az életünkért, a busz csak kicsit megy lassabban mint a repülő amivel jöttünk. A ...

Bármerre járunk

Keblünkre öleljük a világot!