Búcsú Új-Zélandtól

dscf0766.jpg

Négyezer kilométer autózás után ma délelőtt leadtam a járgányt a Queenstown-i reptéren. Szuper volt Új-Zélandon vezetni. Néhány óra alatt megszoktam a baloldali vezetést, a helyi közlekedési kultúrára sem lehet egy szavam sem. GPS-t nem sűrűn kellett használom, általában könnyen lehet boldogulni itt az utakon. Terv szerint ma visszarepülök Aucklandbe, ahonnan holnap hazafelé veszem az irányt.

dscf1221.jpg

Délután érkeztem vissza Aucklandbe, ahol az első napokban megismert YHA Auckland City nevű szálláson foglaltam ezúttal egyszemélyes szobát. Utolsó éjszakámat nem akartam több fős hálóteremben tölteni, bár annak jóval kedvezőbb ára lett volna.

Este kimentem a kikötőbe és utoljára átkompoztam Devonportba. A távolodó város háttérben a naplementével nagyon szép volt. Sokan pecáztak odaát a mólon, beálltam kicsit nézelődni közéjük és csináltam pár képet. A visszafelé tartó kompon próbáltam az elmúlt hónap eseményeit összegezni, és rájöttem, kicsit szomorú vagyok amiért el kell mennem holnap, de nagyon szerencsésnek is érzem magam, hogy itt lehettem.

Új-Zéland csodálatos ország, főleg fantasztikus tájai, természeti értékei miatt, de azért van itt más is: az emberek nagyon közvetlenek, udvariasak és kedvesek. A hatalmas távolság miatt nem sok esélye van, hogy még valaha visszajövök ide, de ha mégis akkor legalább három hónapra! Ennyi idő alatt alaposan meg lehet nézni mindent, egy hónap sajnos nem volt elég mindenre. Az Egmont Nemzeti Parkot és a glecccsereket kihagytam, illetve az Északi-sziget keleti partját sem tudtam bejárni, ami nagy szívfájdalmam. Összességében viszont nagyon klassz volt itt, régi álmom vált valóra ezzel az utazással, sosem fogom elfelejteni. Már csak a következő két napot kell kihúznom valahogy a repülőkön, illetve egy estét még eltöltök Tokióban, ami biztosan izgalmas lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://barmerre.blog.hu/api/trackback/id/tr1714847130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bármerre járunk

Keblünkre öleljük a világot!

Friss topikok

süti beállítások módosítása