Whakatane
Bay of Plenty

Ma érkeztem Whakatane településre, ahonnan holnap egy hajókirándulás keretében elugrok megnézni Új-Zéland egyetlen működő tengeri vulkánját, a White-szigeten.

tumblr_niii8qnwtp1silx9po1_1280_1.jpg

Útközben megálltam sok helyen nézelődni, fantasztikus a táj mindenütt, óriási élmény vezetni ebben az országban. McLaren-vízesés kedvelt strandolóhelynek látszik, teljesen véletlenül, az útjelző táblákat követve jutottam el ide. Gyakran bízom magam a véletlenre, eddig egyszer sem bántam meg.

Délután megérkeztem a városba, ahol a főúton található számtalan motel között megkerestem azt, ahol szállást foglaltam. Whakatane nem túl nagy város, de van Burger King és McDonald's is, illetve különféle ázsiai gyorsbüfék. Azt hiszem a látogatók többsége a White-sziget miatt érkezik a környékre, a helyi gazdaság is rájuk van berendezkedve. Holnap reggel indulás a kikötőbe és jöhet a sziget-túra.

Még Whakatane előtt megálltam a tengerparton, a Plenty-öbölnél. Teljesen egyedül voltam, ameddig a szem ellát, egy lélek sem volt a parton. Megmártóztam az óceánban és nagy magányomban a világ dolgairól elmélkedtem. Egyszerűen fantasztikus, hogy itt lehetek!

A bejegyzés trackback címe:

https://barmerre.blog.hu/api/trackback/id/tr2814822722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bármerre járunk

Keblünkre öleljük a világot!

Friss topikok

süti beállítások módosítása