Bay of Islands

Elindultam reggel Northland régió felé, a következő pár napot itt töltöm.

tumblr_nibdxruwzg1silx9po1_1280.jpg

Szombat reggel az előző napi bulik szolid nyomait lehetett felfedezni városszerte. Például volt itt ez a fazon, aki csak úgy szundikált az egyik irodaház előtti betonon.

tumblr_niab8n38hn1silx9po1_1280.jpg

Autót béreltem, mert ez tűnt a leghatékonyabb megoldásnak, hogy bejárjam az országot. Sosem vezettem még a baloldalon, biztosan izgalmas lesz. Nem sok autópálya van Új-Zélandon, fizetős útszakasz még kevesebb. Az egyik viszont épp útba esett, egy nagyon rövid, néhány kilométeres szakaszról van szó, amire két és fél dollár útdíjat kellett fizetni. Fizetni online, vagy a szakaszt megelőző benzinkútnál személyesen lehet.

tumblr_niahljkbfc1silx9po1_1280_1.jpg

Néhány órás autózás észak felé Whangerei település, Northland egyik legnagyobb városa ez, innen már nincs messze Paihia és Waitangi. Az utakon gyér a forgalom, jól lehet haladni, a táj lenyűgöző. A kezdeti ijedtség a baloldali vezetéstől hamar elmúlt, a kanyarokban vagyok még kicsit bizonytalan, és az ablaktörlőt rendszeresen összekeverem az irányjelzővel.

Paihia a közkedvelt megállóhely ezen a környéken, picurka kis falu egy turistaközponttal, néhány kínai és indiai üzlettel és egy csinos kis kempinggel, ahol szállást foglaltam. Késő délután érkeztem meg, ez a hely lesz a bázis a következő pár napban.

tumblr_nibetwfmdo1silx9po1_1280.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://barmerre.blog.hu/api/trackback/id/tr8914822094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bármerre járunk

Keblünkre öleljük a világot!

Friss topikok

süti beállítások módosítása