Indulás!

Hajnali kelés, taxival érkezés a reptérre, majd másfél óra várakozás után végre valóban felszáll a gép! Fel sem fogom még, hogy tényleg eljött az utazás napja, nagyon izgatott vagyok!

Skycourt. Uncsi.

"The Beginning", köszi a fotót, Graham Harron!

‘The beginning’ - thanks for the pic Graham :)

Frankfurti terminál: fél óra séta mire megtaláltam a csatlakozást a reptér hatalmas útvesztőjében.

Frankfurt. Negyed orat setaltam a terminalon belul az atszallo helyhez. Ez a hely hatalmas.

Frankfurtból a Narita reptérre repülök, életemben először interkontinentális járaton. Röpke tizenegy órás utazás a Lufthansa tokiói járatán. Udvarias kiszolgálás, rengeteg szabad hely a gépen. Valahogy másképp képzeltem a szélestörzsű, nagy hatótávolságú gépek turistaosztályát. Sajnos semmivel sem kényelmesebbek mint a fapados járatok. Mivel az új-zélandi gépre majdnem hét órát kell várnom, kivettem egy kis szobát a Narita reptréren lévő szállodában. Puritán hely, egy pici helységben ágy és zuhany található, de a célnak megfelel. A zónák változása miatt teljesen elveszítem az időérzékemet. Este fél hétkor indul tovább az Air New Zealand gépe Aucklandbe.

Daily room selfie a Narita repteren. Azt hittem a frankfurti terminal a legnagyobb. Japan durvabb. Este tovabb Aucklandbe, meg egyszer 11 ora repules.Még egyszer tizenegy óra repülés, így alig másfél nap alatt sikerült Budapestről eljutnom a bolygó másik oldalára. Kikészültem. Az új-zélandi beléptetés elég körülményes, a határőr alaposan kifaggat, a felét sem értem annak amit mond. Nem akarják, hogy sáros bakanccsal és sátorral lépjek be az országba, mert azzal mindenféle kórokozókat hozhatok magammal, ami veszélyetetheti az itteni egyedüálló élővilágot. A reptérről kikeveredve aztán vásárolok egy helyi vodás SIM-et, mert a roaming túl sokba kerülne. Kész vagyok, irány a város.

A bejegyzés trackback címe:

https://barmerre.blog.hu/api/trackback/id/tr1814821978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bármerre járunk

Keblünkre öleljük a világot!

Friss topikok

süti beállítások módosítása