Glenorchy

Queenstown-tól ötven kilométerre, a Wakatipu-tó végén található Glenorchy, az utolsó autós úticélom. A tóparti szerpentinről döbbenetes a látvány, ez az az Új-Zéland amit a képeslapokról és a filmekből ismerünk. Mintha festmény lenne, hihetlen, hogy mégis valódi, az ötven kilométer alatt legalább tízszer megálltam a tájat csodálni.

tumblr_nje5isjzka1silx9po1_1280.jpg

A természeti látnivalókon kívül nincs sok nevezetessége a városnak. A Glenorchy Walkway egy nem túl hosszú tanösvény a város körül, különleges növényeket és néhány vízimadarat lehet meglesni. A tavon van pár fizetős vízi móka is, például a 20 emberrel száguldó motorcsónak, a Dart River Jet Boat.

dscf1103.jpg

tumblr_nje5rtuco01silx9po1_1280.jpg

Este még megleptem magam egy bizarr, csirkeszárnyakból készült húslevessel. Az apartmanház többi lakója nem igazán tudta hova tenni a főzőtudományomat, pislogva figyelték ténykedésemet a konyhában, aztán inkább odébb álltak. Én jól szórakoztam közben, a szállás teraszáról pedig a kivételes panorámában gyönyörködtem. Holnap délelőtt indul a gépem vissza északra, minden a terv szerint alakult, nagyon elégedett vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://barmerre.blog.hu/api/trackback/id/tr8214843328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Bármerre járunk

Keblünkre öleljük a világot!

Friss topikok

süti beállítások módosítása